Karrierechancen bei Extron

  • Niederlassung: Extron USA
  • Veranstaltungsort: Raleigh, NC
  • Abteilung: Sales
  • Anzahl der offenen Stellen: 1
CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE

Company Overview

Extron is a leading developer and manufacturer of professional AV hardware and software solutions which serve the ever-changing needs of organizations around the world as they strive to better communicate.  Each Extron product is carefully engineered to provide best-in-class performance, intuitive operation and exceptional reliability.  At Extron, the passion for our products is evidenced by our company culture which encourages innovation and provides opportunities for individual career growth. Our teams develop and release over 100 new products a year and continue to grow our vast patent portfolio

Position Overview

Serving as the initial point of contact for Extron partners and end users needing audio visual sales/technical support via phone, email, and web requests.  Performs problem solving support through diagnostic techniques and/or pertinent questions to determine an appropriate solution based on the customer’s needs to include Extron product recommendations.

Qualified Candidates will have:

  • Professional, high energy, communication skills (written and verbal).
  • 3 years of experience in a helpdesk support environment.
  • Proven track record of answering high volume calls, providing customer support or inside sales for technology products or electronics.
  • Ability to respond to customer inquiries through troubleshooting techniques in processes and technical product applications.
  • Desire to build customer relationships.
  • Technical, Organizational, and Logical aptitudes are preferred.
  • Strong attention to detail, highly organized, and computer literate.
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment

Extron mit Hauptsitz in Anaheim (Kalifornien) ist seit 35 Jahren führend in der Entwicklung und Herstellung professioneller AV-Systemprodukte. Extron-Produkte finden Verwendung bei der Integration von Video- und Audioquellen in Präsentationssysteme moderner Sitzungssäle, Präsentations- bzw. Schulungszentren, Universitätshörsäle oder in andere AV-Anwendungen. Unsere Unternehmensphilosophie basiert auf den drei Leitprinzipien: Service, Support und Solutions - S3. Mit diesem Anspruch wurde Extron zu einem der führenden Anbieter von Produkten und Schulungen in der professionellen AV-Industrie.

Extron fühlt sich dazu verpflichtet, das hervorragende Qualitätsniveau, das unsere Kunden erwarten, kontinuierlich sicherzustellen. Wir bieten unseren Kunden daher jederzeit unseren Service, Support und Solutions - S3. Unsere Kunden stehen bei uns im Mittelpunkt und unsere Angestellten sind hierbei entscheidend für die entsprechende Kundenpflege.

Wir suchen momentan qualifizierte Fachkräfte, die uns beim Wachstum unterstützen sowie eine professionelle und attraktive Karrierechance ergreifen möchten. [USA_OFFICE_ONLY]Extron bietet Spitzengehälter und ein wettbewerbsfähiges Leistungspaket, das medizinische, zahnmedizinische sowie optische Versorgung, ein 401k-Programm mit Arbeitgeberabgleich, Studiengebührenrückerstattung und vieles mehr umfasst![/USA_OFFICE_ONLY]

Sie können sich gerne persönlich bewerben oder Ihren Lebenslauf per Fax, Post oder E-Mail mit Ihren Gehaltsvorstellungen an uns senden. Sollten Sie Ihren Lebenslauf per E-Mail senden wollen, dann achten Sie bitte darauf, dass dieser im PDF-Format verfasst ist.

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
USA
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

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EOE M/F/V/D

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
Niederlande
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

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Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapore 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

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Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, UAE
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

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