Karrierechancen bei Extron

  • Niederlassung: Extron Europe
  • Veranstaltungsort: Amersfoort, Netherlands
  • Abteilung: Sales
  • Anzahl der offenen Stellen: 1

CUSTOMER SUPPORT POLAND

Customer Support Poland

Are you an experienced (Technical) Customer Support Professional in a Business to Business environment with excellent verbal and written communication skills in Polish? Then Extron is looking for you at its international HQ in Amersfoort.

Job Description:

The position of Customer Support is a sales and technical support position within a technical environment handling sales and general issues.

General Responsibilities:

  • Develop and maintain close relationships with resellers
  • Develop technical knowledge and understanding of the audiovisual market
  • Work closely with (field) management and sales team
  • Provide excellent customer service
  • Support of all Extron products
  • Issue and follow-up on quotations
  • Handle customer requests
  • Ensure database accuracy
  • Coordinate the Extron Institute attendees and participate in lunches and/ or dinners with customers
  • Assist in resolving minor client issues
  • Utilize marketing tools such as website, catalog and price guide
  • Know sales policies and procedures and reseller pricing levels
  • Order Entry and order management
  • Follow up on order related issues via phone, email, hard copy orders for customers and all departments in the Europe office
  • Inform customer and Sales regarding ship dates, planning and product issues
  • Work with the Supervisor to expedite all required products from the US office

Must have skills:

  • 2 years of experience in a B2B customer service department
  • Technically literate or have affinity with technical products
  • Excellent communication skills in English and Polish, (written and verbal)
  • Initiative, adaptability, representative and professional attitude
  • Strong attention to details, highly organized, computer literate
  • Ability to prioritize tasks and requests
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment

Our offer:

  • Extensive training programs
  • 13th month salary
  • Health insurance contribution
  • Pension contribution
  • 8% holiday allowance
  • And more

Extron mit Hauptsitz in Anaheim (Kalifornien) ist seit 35 Jahren führend in der Entwicklung und Herstellung professioneller AV-Systemprodukte. Extron-Produkte finden Verwendung bei der Integration von Video- und Audioquellen in Präsentationssysteme moderner Sitzungssäle, Präsentations- bzw. Schulungszentren, Universitätshörsäle oder in andere AV-Anwendungen. Unsere Unternehmensphilosophie basiert auf den drei Leitprinzipien: Service, Support und Solutions - S3. Mit diesem Anspruch wurde Extron zu einem der führenden Anbieter von Produkten und Schulungen in der professionellen AV-Industrie.

Extron fühlt sich dazu verpflichtet, das hervorragende Qualitätsniveau, das unsere Kunden erwarten, kontinuierlich sicherzustellen. Wir bieten unseren Kunden daher jederzeit unseren Service, Support und Solutions - S3. Unsere Kunden stehen bei uns im Mittelpunkt und unsere Angestellten sind hierbei entscheidend für die entsprechende Kundenpflege.

Wir suchen momentan qualifizierte Fachkräfte, die uns beim Wachstum unterstützen sowie eine professionelle und attraktive Karrierechance ergreifen möchten.

Sie können sich gerne persönlich bewerben oder Ihren Lebenslauf per Fax, Post oder E-Mail mit Ihren Gehaltsvorstellungen an uns senden. Sollten Sie Ihren Lebenslauf per E-Mail senden wollen, dann achten Sie bitte darauf, dass dieser im PDF-Format verfasst ist.

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
USA
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

Bitte keine Anrufe
EOE M/F/V/D

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
Niederlande
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapore 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, UAE
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Bewerben Sie sich für Stelle als „Customer Support Poland“

Ein Fehler ist aufgetreten. Versuchen Sie es später noch einmal.