Karrierechancen bei Extron

  • Niederlassung: Extron Europe
  • Veranstaltungsort: Amersfoort, Netherlands
  • Abteilung: Information Technologies
  • Anzahl der offenen Stellen: 1
HELPDESK SPECIALIST

 

The qualified IT candidate will provide hardware and software helpdesk support to our corporate users.  Candidate must have good communication skills, proficient in the English language, professional appearance, strong troubleshooting abilities and a desire for learning new technologies.

Qualified Candidate must have:

  • BS Degree or equivalent experience.
  • 3+ years of experience working in a corporate environment supporting Microsoft technology.
  • Experience in supporting desktops, laptops, printers, cell phones, desktop operating systems (Windows 10) and Microsoft/Adobe suite of applications.
  • Profound knowledge of Office 2016 / Office 365
  • Knowledge of Active Directory and DHCP
  • Knowledge of backup and recovery systems.
  • Knowledge of networking (VLANs, switching/routing, Wi-Fi).
  • Able to work independently with minimal supervision.
  • Excellent communication and customer service skills with strong attention to details and highly organized.
  • Experience in Windows 10 deployment (MDT or similar tools).
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment
  • Experience in using a Helpdesk based ticketing is a plus.
  • Experience in supporting MAC OS a plus.
  • Experience deploying and support VOIP phones a plus.
  • Knowledge of backup and recovery systems is a plus.
  • Passed IT exams: Microsoft MD-101(Managing Modern Desktops); MS-900 (MS 365 Fundamentals) a plus.
  • Knowledge of ITIL is a plus
  • Experience with SCCM is a plus

 

What Extron can offer:

13th month salary
8% holiday allowance
Pension contribution
Health insurance contribution
And more

Extron mit Hauptsitz in Anaheim (Kalifornien) ist seit 35 Jahren führend in der Entwicklung und Herstellung professioneller AV-Systemprodukte. Extron-Produkte finden Verwendung bei der Integration von Video- und Audioquellen in Präsentationssysteme moderner Sitzungssäle, Präsentations- bzw. Schulungszentren, Universitätshörsäle oder in andere AV-Anwendungen. Unsere Unternehmensphilosophie basiert auf den drei Leitprinzipien: Service, Support und Solutions - S3. Mit diesem Anspruch wurde Extron zu einem der führenden Anbieter von Produkten und Schulungen in der professionellen AV-Industrie.

Extron fühlt sich dazu verpflichtet, das hervorragende Qualitätsniveau, das unsere Kunden erwarten, kontinuierlich sicherzustellen. Wir bieten unseren Kunden daher jederzeit unseren Service, Support und Solutions - S3. Unsere Kunden stehen bei uns im Mittelpunkt und unsere Angestellten sind hierbei entscheidend für die entsprechende Kundenpflege.

Wir suchen momentan qualifizierte Fachkräfte, die uns beim Wachstum unterstützen sowie eine professionelle und attraktive Karrierechance ergreifen möchten.

Sie können sich gerne persönlich bewerben oder Ihren Lebenslauf per Fax, Post oder E-Mail mit Ihren Gehaltsvorstellungen an uns senden. Sollten Sie Ihren Lebenslauf per E-Mail senden wollen, dann achten Sie bitte darauf, dass dieser im PDF-Format verfasst ist.

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
USA
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

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EOE M/F/V/D

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
Niederlande
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

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Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapore 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

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Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, UAE
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

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