Karrierechancen bei Extron

  • Niederlassung: Extron Europe
  • Veranstaltungsort: Amersfoort, Netherlands
  • Abteilung: Sales
  • Anzahl der offenen Stellen: 1
CUSTOMER SUPPORT DUTCH

 

Customer Support Representative - Dutch

Are you an experienced Technical Support professional in a Business to Business environment? Then Extron is looking for you.

The position of Customer Support is a sales and technical support position within a technical environment handling sales and general technical issues.

General Responsibilities:

  • Provide Excellent Customer Service
  • Technical knowledge and support of Extron products
  • Enter customer orders accurately into the Avante system
  • Proofread and confirm correctness of orders
  • Develop and Maintain close relationships and contact with dealer base
  • Assist in resolving minor client issues when resolutions are available
  • Work closely as a mentor for the Customer Service Clerk
  • Issue RA’s for credit
  • Coordinate the Extron School attendees each month (participating during lunches and/ or dinners with customers)
  • Attending tradeshows as requested
  • Have full understanding S3Philosophy, Avante, CRM and Outlook
  • Assist with special projects, system testing, etc, as needed
  • Know Sales Policies and Procedures and Dealer Pricing levels

Must have skills:

  • 2 years of experience in a B2B customer service department
  • Excellent communication skills in Dutch and English (written and verbal)
  • Technically literate or have affinity with technical products
  • Initiative, adaptability, representative and professional attitude
  • Strong attention to detail, highly organized, computer literate
  • Ability to prioritize tasks and requests
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment

We offer:

  • Extensive training programs
  • 13th month salary
  • Pension contribution
  • Health insurance contribution
  • And more

Extron mit Hauptsitz in Anaheim (Kalifornien) ist seit 35 Jahren führend in der Entwicklung und Herstellung professioneller AV-Systemprodukte. Extron-Produkte finden Verwendung bei der Integration von Video- und Audioquellen in Präsentationssysteme moderner Sitzungssäle, Präsentations- bzw. Schulungszentren, Universitätshörsäle oder in andere AV-Anwendungen. Unsere Unternehmensphilosophie basiert auf den drei Leitprinzipien: Service, Support und Solutions - S3. Mit diesem Anspruch wurde Extron zu einem der führenden Anbieter von Produkten und Schulungen in der professionellen AV-Industrie.

Extron fühlt sich dazu verpflichtet, das hervorragende Qualitätsniveau, das unsere Kunden erwarten, kontinuierlich sicherzustellen. Wir bieten unseren Kunden daher jederzeit unseren Service, Support und Solutions - S3. Unsere Kunden stehen bei uns im Mittelpunkt und unsere Angestellten sind hierbei entscheidend für die entsprechende Kundenpflege.

Wir suchen momentan qualifizierte Fachkräfte, die uns beim Wachstum unterstützen sowie eine professionelle und attraktive Karrierechance ergreifen möchten.

Sie können sich gerne persönlich bewerben oder Ihren Lebenslauf per Fax, Post oder E-Mail mit Ihren Gehaltsvorstellungen an uns senden. Sollten Sie Ihren Lebenslauf per E-Mail senden wollen, dann achten Sie bitte darauf, dass dieser im PDF-Format verfasst ist.

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
USA
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

Bitte keine Anrufe
EOE M/F/V/D

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
Niederlande
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapore 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, UAE
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

Bitte keine Anrufe
 

Bewerben Sie sich für Stelle als „Customer Support Dutch“

Ein Fehler ist aufgetreten. Versuchen Sie es später noch einmal.